fredag 7 januari 2011

TRÅKIG!!

Ja, visserligen är jag igång med min blogg nu men den ser ju sååå tråkig ut!
Jag har sett framför mig en färgstark blogg med en massa spännande funktioner som tex att:
-tryck här så visas alla bilder utan text....
-tryck här så visar sig alla bloggar jag skulle vilja följa men som jag först nu har förstått hur man lägger till...

Ja, det är mycket som jag inte förstår än...

Och inte hinner jag scrappa heller! Ve mig, min stackare...
Men för att få en levande blogg får jag väl visa saker ur mitt album. Så  nu kommer en kavalkad med LO:S som jag gjort för mitt eget höga nöjes skull!

Först ut är det två LO:s som ska ingå i vårt bröllopsalbum.
Oh, vi kände oss så fina och hela dagen var så speciell som den ska vara!
Vi gjorde allt i hemlighet för att få allt som vi ville ha det och inte bli påverkade av andras åsikter.
Enkelhet var ledordet. Ingenting fick bli så stort och jobbigt att förväntan försvann.
Och hela dagen blev perfekt, mycket tack vare våra goda vänner som var vittnen och som också har tagit korten med vår egen kamera. Deras överrskning förlängde vår dag och vi känner fortfarande den euforiska lyckan och glädjen igen bara av att se bilderna.
Det är väl så det ska vara eller hur?


Hur fin är inte vår pojke?
Han hade sett fram emot denna dag så mycket. Det måste ha varit svårt att inte säga något men han visste att det var en hemlighet. Imponerande av en 3,5-åring? Absolut!
Kostymen vägrade han ta av sig i affären när vi provade ut den, så fin tyckte han att han var!

På alla LO:s finns det en dekoration som man kan lyfta på, där står det lite info om dagen. Sånt som jag glömt när jag gjorde dessa och som är så roligt att gå tillbaka till nu och komma ihåg igen (IQ fiskpinne?).
Blommorna och hjärtana är från Spellbinders. girlangerna är pärlfloss i olika färger. Texten är stansat med QK:s Stardust, för övrigt det vackraste alfabetet som finns ( synd att jag inte äger ett själv...).
Tanken är att det ska bli fler liknande sidor som blir ett eget album men jag har inte hittat rätt album än så då är det kanske inte så bråttom?
Ha en bra kväll, själv ska jag försöka bli följare av några riktigt bra bloggar.

Just det, jag har ändrar mitt alias till slut. På några bloggar i ´Amerikat´ heter jag Papermum så då kör jag det på alla fronter, förvirrande? Säkert! =D
På återseende / Linda - Papermum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar