torsdag 27 januari 2011

Gamla synder...

Jag tänkte visa er en gammal Lo som jag gjorde mitt 2:a år som scrappare. Det var en utmaning på en av de första Linköpingsmässorna som tjejerna i Östgötascrap ordnar två ggr per år i Linköping.
Den här utmaningen skulle skapas av material ifrån Goodiebagen som vi fick när vi kom.
Jag såg med en gång att den här gången skulle min systerdotter äntligen bli scrappad!

Den är ju väldigt enkel. Det som fortfarande fångar mig är texten som jag bara skulle börja jobba med. När jag spånade skrev jag samtidigt och utan en avvikelse så är det här första försöket! Det har aldrig hänt innan och kommer antagligen inte ske igen....

Texten stör mig bara när jag kollar på min handstil...Någon sa att man med tiden blir sams med sin handstil. Jaså. När då?


Fram över kommer jag visa er de allra första alstren jag skapade. De har varit borta under några år eftersom jag lånade ut dem på jobbet och sen inte fick koll på dem igen. Men så äntligen, låg de där!
Kärlek igen, vilken underbar hobby det här är!
Godnatt,
på återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar