tisdag 18 januari 2011

Kalaspremiär

Jag och min man är så där vuxet tråkiga, vi vill inte att våra barn ska bli bortskämda bortom allt förstånd. Det är svårt att jobba i motvind när barnen älskas utan gränser av mormor och farföräldrar...
Det har gjort att vi bestämt att kalas behöver man inte ha innan de ber om det.
Så nu är det dags!
Sonen har bett om att få ha ett pyjamasparty när han fyller i februari!
Han har fått vara med att klippa och bestämma vad det ska stå. Så vi är båda ansvariga för detta bidrag....

Vi har bara klipp ut en rektangel ur ett papper från GeKå:s (!?) och skrivit en liten ledtråd om vad kortet handlar om...
texten är på absolut fri hand och sedan glossad.
Tanken med att klippa ut en rektangel var för att kunna använda ramen som blev kvar på insidan av kortet. Även här glänser jag med min handstil.....
På vänster sida står gästens namn, men det vill jag ju inte avslöja!
Ett mycket enkelt kort som man kan göra tillsammans med barn.
ha en trevlig kväll,
på återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar