tisdag 15 februari 2011

Så här lite sent....

... Vill jag bara visa ett sista allahjärtanskort som min systerdotter har fått.
Jag kan ju inte låta bli när pappren är så fina!
Ett superenkelt kort men lagom gulligt! Jag har använt samma papper från Pion design (Scrapbutiken) som de andra under veckan (se tidigare inlägg).
Under den vita spetsen har jag lagt en mörkrosa lite bredare spets och i två av hörnen på pappret under hjärtat har jag två ursöta ornamenterade hörn. I love them!

Ja, det är allt jag orkar och hinner idag! Natten som var fick jag sova två timmar som mest sammanlagd tid... Natten slutade i stora sonens 90-säng där jag trängdes med både sonen och bebisen medan fadern tillika maken huserade ensam i vår 180-bädd.... Hur det blev så är nästan en ´vandrings´sägen....

På återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar