tisdag 22 februari 2011

Det kom en beställning...

...på kalaskort till en liten tjej som fyller 3.  Damen som fyller år är en stark och parant person så trots att jag ville ha allt gullegull som inte mina pojkar vill ha, var jag tvungen att hålla igen lite!
Så här blev det:
Stämpeln vet jag inte var den kommer ifrån, men den är inhandlad på mässan i Göteborg för kanske tre år sedan.... Fin ledtråd va?!
Stämpeln har jag klippt isär, egentligen sitter ballongen ihop med giraffen med ett snöre men det klippte jag bort och satte dit ett riktigt istället.
Giraffen och ballongen är färglagd med polychromospennor.
Bakgrundspappret är från GekÅs, (?!).
Och för första gången har jag textat för hand! Och jag är nöjd!
Jag vet inte om det syns så bra här att ballongen sitter på 3D-kuddar och att den har fått ett lager Glossy på sig.

Ja, så trots att det var sonens kalasvecka med 2 kalas, jag skulle hoppa in och ha en scrapkväll på en fritidsgård och det var min bloggvecka på Scrapbutikens blogg så hann jag fixa sju kalaskort till Linnea!
Då gäller det att förenkla där det går!

Hoppas denna medvetna lilla tjej är nöjd iallafall,
på återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar