måndag 14 februari 2011

Love , kärlek, amour....

Ja, den känslan är inte svår att känna när man sitter med Pion designs nya papper!
Hur kan man leva utan dem!?
Jag var tvungen att göra ett enkelt kort fast jag egentligen skulle städa av min scraphörna inför nästa Dt-kit som jag hämtat från Scrapbutiken.
Men jag jag kunde inte låta bli!
I botten har jag ett rätt så mörkt grönt cardstock, sedan en lila matta och på det en mindre matta av kärleksförklaring, Pions nya serie Från Mitt Hjärta.
På kanten av den har jag tagit en kantstans från MS. Sedan har jag klippt ut delar från tagsarket Från Mitt Hjärta.

Sedan monterade jag ihop den stora blomman. Jag färgade in den med distresser, Tattered rose och Barndoor. 
Jag har letat  i mina lådor och använt udda material som jag inte har mer av, eller rättare sagt, som jag inte vet var jag har köpt, eller vad det heter!

Mmm, de här pappren är så vackra!
Jag skulle kunna sitta hela natten men vis av andra nätters våndor på morgonen när barnen vaknar ska jag nu krama kudden!
På återseende, gäsp, / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar