fredag 25 februari 2011

1:a försöket!

Så här ser den första LO ut som jag gjort på egen hand. Det är den andranågonsin som mina händer knepat ihop.
Jag är ju oerhört nöjd med min paperpiece-dykare. Vet inte varför jag inte gjort det någon mer gång efter denna, det är jättekul och väldigt pilligt!
Jag kommer ihåg att jag ritade av dykaren ur min dykhandbok, dvs, den var inte anpassad till att göra paperpiecing av... Så jag är väldigt stolt över min dykare!
Jag satt hela träffen ( med kollegor, på jobbet) med fiskenätet och knöt och knöt om hela tiden. Sedan fanns det inga sjöstjärnor så då var jag tvungen att göra dem också, och de blev väl bra?
Att jag tycker så mycket om den här LO:n beror nog på att den har varit borta under flera år. Den var utlånad och sedan bortstädad tills jag av en händelse hittade den och två andra LO:s i en hög på jobbet som skulle sopsorteras!!!?
Lite flyt ska man ju ha,  :}
på återseende, Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar