tisdag 9 oktober 2012

Work in progress part 2.........

.... ja, här kommer lite bilder ifrån när barnen var med och målade bakgrunden till pirattavlan. OJOJOJ, vad roligt vi hade allihop!


Ja, det är inte med flit som jag inte har uppdaterat min lilla blogg. Jag har svårt att hitta tiden när jag jobbar heltid, pluggar halvtid och har en man som har arbetstider när jag inte jobbar...
Ordet livspussel får helt plötsligt en mening för mig!  Jag är övertygad om att ni är många som känner igen er.  :-)

I alla fall, här kommer fortsättningen på min/sonens pirattavla!

Jag fick först leta på alla gamla vaxdukar och skadebegränsa köket.... ;-)

 
Det var lika bra att skadebegränsa alla kläder också......
Såå roligt dessa bröder hade tillsammans!

Det var kul att se hur de kom på att svampen gjorde olika mönster beroende på hur de förde den över duken, Lillebror gjorde precis som Storebror- gärna där Storebror hade gjort färdigt....... :-)

 Koncentration.......  Här får Storebror specialuppdraget att lägga på Modeling Paste. Den jag hade var med struktur så den ser grusig ut. Det var väldigt kul för burken tog slut....
Det som inte jag har kort på är när Lillebror tittade till verket på kvällen i ett obevakat ögonblick och upptäckte att mamma inte hade tagit bort flaskfärgerna.... Den svarta var lätt att få bort korken på.....
Sååå... fortsättning följer.... :-)

Nu ska min febersjuke son få titta på Barda på datorn, Ha en bra dag alla scrapvänner!
På återseende!!  // Linda

1 kommentar: