söndag 28 oktober 2012

Och nu till ......

..... Karlstad!
Jag börjar med midnattscrappen.
Utmaningen gick ut på att jobba med Pan pastel. Jag har testat att jobba med torrchalks, och det var väl ingen skillnad utom att Pan Pastels var mer mättat med färg. Det var rätt kladdigt och svårjobbat men Mia från Scrap-Perras, lånade mig fixativ och då blev det mycket mer lättjobbat! Tack Mia, du är en Ängel!  =-)
Vi skulle inspireras av olika meningar, det kunde vara en inspiration eller att jobba direkt med dem. Jag gjorde detta:

Jag använde min nya Dylusion-mask, luscius leaves, visst är den Cool? Jag älskar den!! Det kommer nog flytta hem fler till min scraphörna......

Bokstäverna är foam så klart med glossy.....

Det här hörnet har jag gjort själv med hjäp av en avgjutning i siliconlera. Kolla in Kattiz blog eller Scrap-perras blog. SÅÅÅÅÅÅ ROLIGT!!
Det var så sent och jag var så trött så det var det enda jag orkade göra, sitta med en tuschpenna och måla svart, och lägga på ett lager glossy! Hjärnan funkade verkligen inte!  =-)


Hittade lite svarta enklare blommor från Prima hos Scrapnet. Och billiga var de!  =-)


Såhär blev det hela när jag monterade det till en LO. Jag kommer nog sätta dit ett foto så småning om.
Dödskallen som skymtar lite i det rosa är en mask som jag knyckte från min man (?)!
Han köpte nya hörlurar från Skullcandy och då var den med i förpackningen. Tack sa jag och lade den i scrapbagen!  =-)

Hoppas ni får en bra dag. Själva drar vi igång med den stora söndagsstädningen, ni vet, där vi ska lära våra pojkar vikten av att kunna städa och plocka undan sina saker. Det tycker min make är en utmaning för han menar att med mitt inflytande över pojkarna lär det aldrig bli ordning på dem - eller mig!......

På återseende!!  // Linda


2 kommentarer: