onsdag 31 oktober 2012

Ett 3:e pris..... A third prize........

...fick jag för den här påsen på karlstad-träffen!
Jag hade ju glömt alla stämplar hemma så jag fick köpa mig en.... gjorde inget!  =-)

 I got a bronze prize for this bag at an event i Karlstad.
I had a chance to test some Mists and  i loved it! They will move to me when the money starts rolling in... if they do...... =-(


Och jag blev faktiskt inspirerad av midnattscrappen med PanPastel. Jag fick testa lite olika mister hos Scrap-Perras och det var så kul! De kommer flytta hem till mig så snart plånboken börjar svälla igen...  =-(


Denna KennyK-donna sitter på ett klot som styr världen......
Jag tycker det är så kul att förstärka alster med lite charms. Här är det änglavingar och en dödskalle i en kedja som sitter genom en öljett.
Misterna är i guld och turkost. När jag torkade det sista med embossingfönen blev det som planeter där färgen kokade ihop sig. Coolt tycker jag  =-)     (Tack för lånet Perra & Mia)

This lady rules the world........
I love the way you can add some attitude with charms, here I used angelwings and a Piratescull.



Det här är första gången jag gjorde ett allvarligt försök att fixa håret. Men det finns mer att öva på.....
Bakom damen sitter det lite ostduk som jag färgat in med Stains (tack för lånet Kattiz).

This was the first serious attempt to get the hair look ok. There is room for improvements.....
Behind the lady, I put some `ostduk´ in swedish. Translate it and you get cheesecloth.... The thing you pour the cheese in so the water can get out. Understandable? 

I wish you a scrappy evening!!

Ha en brakväll!!
på återseende
// Linda

6 kommentarer:

  1. Hej Linda, tack för ditt besök.......du kör ju också med två språk.
    Det blev bara så att ta tre språk. Vill ju att alla besökare kan läsa vad jag skriver.
    Kul blogg du har. Massor med roliga saker. Kul att titta på en blogg som är så annorlunda än min.
    Sinikka ;-D

    SvaraRadera
  2. Grattis till priset
    Läcker påse

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. Galet läcker påse du!
    Åh, tack fina för hälsning i min blogg. Jo, ramarna är en Spellbinderdie, supergammal, Labels four.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Så läcker påse du gjort!
    Har också förstärkt med en liten charm idag ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis Linda!! Superläcker påse, stämpeln är bara så snygg. Jag gillar Kenny K massor. Du har målat den jättefint,antar att det är med dina copis:-) Jag har börjat om på copics igen och nu har de kommit för att stanna;-)
    Det var ett tag sedan jag var här och kollade, mycket fint du har gjort:-)
    Ha en fin dag
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!!!!!
    Super läcker påse!!
    Trevlig Helg!
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera