onsdag 10 oktober 2012

En mamma.....

....... skulle få en resa i present och den skulle vara fint inslagen!
Jag valde att göra ett ramkort, den här gången med ramen på framsidan.


Färgerna kommer inte riktigt fram på korten men det är en blek bronston över kortet.
Kortbasen är gråbeige och det mönstrade pappret är från K-Designs - så klart! Jag älskar de pappren. Coola med lagom attityd!

Som vanligt har jag målat bokstäverna med en Copic-penna och glossat. Jag kan nog inte sluta med glossy.... Behöver jag hjälp tror ni?   ;-)


Lite skelettblad, bling, ståltråd, rosor och charms - och så är det klart!


Så snyggt papper, eller hur!?

Och så här ser det ut i sin helhet.
Hoppas ni har haft en bra dag! På återseende!! // Linda

Pst.... Snart kommer jag in på karlstad-alstren....... Och min tredjeplats!....    ;-)



4 kommentarer:

  1. Hej Linda
    Vilket vackert ramkort du skapat... det är så fint dekorerat och glimmrar så härligt. Ha en fin dag!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. ÅHHH!
    Tack så mycket tjejer!
    Känns härligt att få sådana här kommentarer! Tack för titten!

    SvaraRadera