tisdag 30 oktober 2012

Ett nytt måste.....

...är fler Inkagold-färger!
Jag fick prova några gånger hos kattiz, K-Designs, och blev fast.....
Det är en krämig metalicfärg som är härlig att färglägga med. Man kan använda fingrarna, spatel eller späda med vatten och använda pensel.
Den är heltäckande och jag ska visa hur jag hat testat den lite.
Jag köpte mig en ny mask på karlstad-träffen......


Här har jag använt min bladstans och tagit på InkaGold i silver. Den blir verkligen som helt i silver och den torkar/härdar snabbt så man kan stämpla på om man vill.


Ja, det var så roligt att lägga till blommor, pistiller och blad att jag tänkte inte helt på att fotot ska synas......


Här har jag tagit bokstavstickers i en färg som inte passade mig för tillfället. Då gick jag över dem med ett lager Inkagold i antracitgrå. Sedan lade jag på ett lager med glossy. Då ser det nästan lite bubbligt ut. Roligt tycker jag!!    =-))))

Och nu till min nya mask........


Masken är 30x30. Jag har använt delar av den och satt ihop det lite så den inte tog så mycket plats.
OM man har tid..... kan man få det helt täckade.... ;-)
Och så här ser LO:n ut i sin helhet.


Korten är från när vår son mötte gräs för första gången! Han var helt trollbunden av all färg och hur gräset gav vika mellan fingrarna. Och lycka när han fick av en blomma!!  =-)

Ha en trevlig kväll,
på återseende // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar