söndag 1 januari 2012

GOD FORTSÄTTNING!!

Ja, hoppas ni alla är nöjda med året som gått och har höga förhoppningar på det kommande. Det har jag!
Idag ska jag visa en väska från Scrapboxing.se
Jag vann ju i Karlstad ett enormt kit med alla deras produkter. Bland annat fanns det en silverväska. Samma väska som de nu nyligen har haft utlottning på genom Facebook.
Jag gjorde ju så klart en värdinnepresent till nyår.
Så här blev den:
 Blommorna är gjorda med ett sorts silvrigt tjockt men halvt genomskinligt papper. Jag köpte det på mässan i Karlstad hos Scrapboxing.se
Ett underbart papper!
 Sedan lade jag till några dekosar, en del tyll (som jag ääälskar) pärlfloss och lite paperpen i silver.
På den stora blomman har jag lånat lite glitter från min sons gömmor...
 Jag tyckte det blev fint med en liten blomma på ena handtaget. Med tyll, så klart.......

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon när jag får frukost på sängen, för i morgon är det min födelsedag!
Grattis till mig!!
På återseende och god natt!
// Linda

1 kommentar: