tisdag 10 januari 2012

Ja, den som väntar....

...kommer alltid få vänta lite fööör länge, eller hur?!
Det känns lite taskigt att inte visa er hela alstret men det finns inte så mycket mer att visa!
Jag hade så kul när jag gjorde de här korten så det gick inte alls så snabbt som jag tänkt mig.....
Men- den är tänkt att vara som en liten inspiration till tävlingen som jag ansvarar för hos Scrapbutiken under januari/februari. Vinsten är att få vara GästDT hos butiken under mars månad.
Temat är Spel och dobbel.
Jag tycker det är jätteroligt men vem vet, det kanske bara är jag?!
Vi får se........
Här kommer min lilla SNEAKPEAK:

Jag kan ju säga så mycket att det kommer till slut bli min andra canvas i livet, bara det är ju spännande!
Ha en bra vecka och
på återseende! // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar