torsdag 19 januari 2012

ÄNTLIGEN K-DESIGN!

Nu har jag äntligen fått sätta saxen i pappren från K-design!
De är ljuvliga och bra kvatitet, lite styva så där som jag gillar.
Det blev ett snabbt kort, vill egentligen göra mer på kortet men stämpeln och pappret lever så mycket i sig så det får räcka så här.
Jag har använt mig av pappret Simply Grunge- Music in my heart.
Stämpeln är ju en Kenny K, så klart!... Jag älskar dessa tuffa stämplar men de som beställer kort av mig är lite mer för gulligull.... hihi.

Desto roligare att få göra ett kort åt sig själv nu för en gångs skull.

Mm..... vad roligt det är att måla stämplar! Här har jag använt mig av ProMarkers och TriaMarkers.


En swirls är ju aldrig fel. Denna från Marianne Design. Fint med brunt glitter säger jag som egentliger avskyr glitter........
De små stickersbokstäverna är från CosmoCrickets. - love Them!
Insidan är ovanligt mycket på för att vara mig....
Här en Magnoliaswirl- med glitter.....

Ha en bra vecka alla scrappers!
Ja, alla ni andra också men er får jag nog hälsa på in real life!
På återseende!
                           // Linda



7 kommentarer:

  1. Jättefint Linda :D Å så roligt att se andra använda dem :) :) Å snart drar jag igång en utmaning i nya K-design bloggen också ;)
    Då får du länka kortet dit :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh ett sånt snyggt kort.
    Måste skaffa de papprena oxå är ju sååå snygga
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är sååå snygga! Och användbara. Där har hon lyckats, den där Kattiz!!

      Radera
  3. Vilket läckert kort, pappren är jätte fina och
    tuff brud från Kenny K.
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superfint kort. Gillar inte du glitter? Hur är det med diamanter?

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort! Jag gillar också den där Kenny K stämpeln! kram Sandra

    SvaraRadera
  6. WOW vilket coolt kort jag älskar det så himla grymt snyggt:) Detta gjorde du riktigt bra:)

    Nu var det länge sen allt för länge sen men så är livet i bland !
    Det blev för mycket för mig runt Jul och Nyår med allt som jag ville fixa och alla måsten så orkade helt enkelt inte med:(
    Så jag har varit tvungen att ta en paus för att pigga på mig och ta igen mig igen!
    Har inte glömt bort dig och är så himla tacksam och GLAD för att du inte har glömt mig det betyder MASSOR ska du veta:):):)

    STORT TACK för dina trevliga rader och ditt besök hos mig det uppskattas MYCKET :)

    Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera