tisdag 18 oktober 2011

Snart är julen här igen....

....Och jag har redan gjort några julkort!
Herregud, jag ligger före i år! Det har aldrig hänt!
Det här kortet gjorde jag i Karlstad på midnattscrappen. Då skulle vi göra ett traditionellt julkort efter en skiss.


Så här blev mitt kort. Jag är nöjd. Det var så himla roligt att arbeta med Canvas. Det blir till att köpa fler...
Jag hade tur som glömt att packa ur alla förra årets julpapper! Butikerna var ju stängda så amn fick hålla tillgodo med vad man hade i sina gömmor....
Stämplarna fick jag låna av min bordsgranne Kattiz. Tack igen Kattiz!
Insidan blev i torftigaste laget men klockan var 23:30 och jag hade varit vaken sedan 04:30 så det fick vara så.

Imorgon ska ni få se ett kort med lite mer attityd. Det är ett stafflikort med Kenny K:s Burlesque....
Me like...
Ha en bra dag och
på återseende  // Linda



1 kommentar:

  1. Jättesnyggt!!!!! Riktigt läckert med canvas, har ej provat detta ännu!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera