fredag 7 oktober 2011

Jaaa.....

...jag håller väl inte vad jag lovar men vad tusan! Någon stjäl tid från mig! Jag ligger säkert minst en timme efter hela tiden. Just nu är sömn det enda jag tänker på, dygnet runt! Det blir väl bättre - när barnen är tonåringar.....
Jag ska visa lite mer bilder på min altervinst-box, men först ska jag visa ett annat bidrag som jag slängde in på en utmaning. Slängde var ordet då jag höll på med flera utamningar samtidigt för att en del behövde torka innan jag fortsatte. Det resulterade i att jag slängde verkligen in tre bidrag med bara tre minuter till godo!
Utmaningen var att man skulle inspireras av ett bebisfoto. På bebisens rumpa stod det STINKY.
Eftersom jag glömde alla mina foton jag tänkt använda hemma, fick jag leta och hittade 4 år gamla foton. Detta passade ju utmärkt ändå!
Jag har mistat för glatta livet, hela min hand blev grön eftersom jag höll i pappret. Alltså fick inte HELA pappret mist som jag tänkt.....
Här ser man orsaken till torktiden.... Knapparna är från Marianne Design. Tack för lånet, Kattiz!
Nätmönstret fick jag genom att lägga ett vinflaskskydd som jag har kvar från en kryssning från fornstora dagar....
Det här är min favoritdel av LO:n. Även denna skylt är från Marianne Design och igen; Tack för lånet, Kattiz!

Nu måste jag sova! Om 5 timmar börjar dagen igen, gäsp!
Ha en bra helg och
på återseende!  // Linda

1 kommentar:

  1. Det var en skojig layout.... Jag läser fortfarande Max Potta för sonen Robin som snart är 5 år.
    Ha en fin helg!!!

    Kramizar Susanne

    SvaraRadera