onsdag 19 oktober 2011

Damer med attityd...

... har Kenny K lyckats skapa flera av!
Denna är en av favoriterna.
Kortet är gjort efter en skiss-utmaning i Karlstad. Jag älskar färgerna och skissen var som gjord för mig!
Damen ifråga blev målad i yttersta stressläget, kanske inte optimalt med alla små detaljer....
Och att sedan klippa ut och montera- då hade jag för länge sedan slutat att prata med mina bordsgrannar!
Men jag slängde in detta kort med hela tre minuter tillgodo!
Jag tycker att denna kortvikning är den optimala. Man kan variera den i det oändliga och det går att dekorera efter humör.
Ja, imorgon ska jag visa lite mer av vad vi sysslar med på våra Dt-träffar. Sist hade vi så roligt!
Ha det bra i höstmörkret och
på återseende! 
// Linda


1 kommentar:

  1. WOW vad du har varit i farten sedan sist:)
    Detta kortet är super läckert och du bjuder på en massa annat snyggt också sedan sist:)
    Vad du är duktig:)

    Håller helt med det är alltid trevligt när någon tar sig tid och lämnar spår efter sig när dom har tittat in på ens blogg:)

    Tack snälla auktionen gick jättebra har fått göra en Nobless ask till och väntar på sista inbetalningen så jag är mycket nöjd och glad:)
    Det kommer att räcka till en hel del är jag övertygad om:)

    TUSEN TACK snälla du för dina trevliga rader hos mig blev JÄTTEGLAD:) Dina ord hos mig uppskattas mycket:)

    Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :)

    Kramar från Lilla Inger vännen♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera