måndag 26 september 2011

DT-alster av kit nr 3

Ja, nu är det te-drickartider hemma hos oss och till helgen var det dags att släppa loss maken i tebutiken när jag fick ny frisyr... En bra ansvarsfördelning tycker jag!
Men vad kommer han hem med då? Jo, Lapsang! Det är ett te som hela tiden stinker nytjärad båt. Mysigt men inte i vårt köksskåp....
Så då gjorde jag den här så att jag blir på lite bättre humör varje gång han ska dricka "sitt" te.....

För mer info, gå in här så får ni veta var jag bla hittat mallen och så.
Ha en bra dag!
på återseende // Linda

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg te förvaring och inte fel att ha något sådant snyggt att titta på när man ska dricka te:)

    Önskar dig en underbar dag och kramar från Lilla Inger :)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Å vilken läcker teask!
    Ja nytjärad båt är ju härligt men inte i köksskåpet!
    Kram.

    SvaraRadera