fredag 2 september 2011

Äntligen fredag!

Ja, så var dagen äntligen här då jag kan se tillbaka på en vecka med totalt nya erfarenheter och intryck. Oerhört berikande men min stackars hjärnbark är lätt ansträngd!
Så härligt är det då inte att få gå ner till mitt skrivbord och släppa loss!
Det märks för jag har fått en hel del gjort.
Och så har vi ju haft en liten trevlig träff på Scrapbutiken med lite inspirationstävlingar och så. Jag var ovanligt produktiv och fick ihop två kort och en LO - på en hel dag!!
Ingen kan säga att jag inte är noggrann (eller slö, vilket man vill....).
Här kommer LO:n, som jag blev rätt nöjd med. Ingen överraskning, den går ju i brunt och lite rött......
Utmaningen var att använda öljetter. Det var betydligt roligare med den stora Cropodile-tången (stavlingkoll ngn?) än Panduros Banka&slå-modell!
Så nu har jag en sak till på min "att handla-lista"  till Karlstad.....
Blommorna har jag gjort med diverse stansar som finns i Butiken, det är så roligt att få botanisera i andras förråd och bli inspirerad.

Så, nu har jag som vanligt inte koll på pappren men det fixar jag snart till. Måste ju till butiken och kolla lite....
Ha en underbar fredag och en ännu bättre helg!
Nästa gång ska jag visa de två korten jag gjorde. Sedan har jag ju skattkistan kvar och......Ja, en hel del att visa när jag tänker efter!
Ha det gott och
på återseende // Linda

2 kommentarer: