tisdag 1 mars 2011

Underbara kort...

...kan man scrappa hur många gånger som helst!
Det här är en LO som jag gjorde på en Inspirationsträff hos Scrapbutiken för ett tag sen.
Jag älskar det här kortet. Egentligen är det underbara färger i vitt, svart, turkosblått men när jag råkade skriva ut den i sepia så, jaa, det blev ju också bra! Jag har även gjort en LO med kortet i gråskala. Kolla in på Scrapbutikens blogg.
Så här blev sepiavarianten:
Alla saker som jag använt är material från Scrapbutiken. Meningen var att vi skulle skapa med butikens nyheter under kvällen. Jag kan ju tala om att jag blev förälskad i dessa små pärlvippor! Så fina!
Även spetsen är underbar. Jag tycker det är roligt att lägga lager på lager med spetsar, då kan man gömma fula limkluttar...
Den stora charmsen är helt underbar. Jag har flera hemma nu men de är ju så fina och jag vill inte de ska ta slut så jag använder dem inte, dumt va´?

Hoppas ni får en trevlig dag,
på återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar