fredag 4 mars 2011

Mumsar kungligt...

...gör vår son Wilhelm!
När vi var på Mallis för några år sedan så upptäckte Wille att maten inte var som pappas...
Så på hela veckan åt han glass och drack juice. Två ggr åt han, dels en gång när vi beställde Panini och dels här, när han sa att han inte ville ha något. Men när lilla pappa frågade om han ville smaka, fick inte pappa tillbaka äppelwienerbrödet!
Jag älskar dessa bilder! Han kunde inte ens prata när han åt för det var så gott!

Min journaling är lite gömd under den gröna fliken till vänster.
De blå blommorna är urklippta ur ett papper jag köpte för längesen, vet tyvärr inte vad det heter.
Undert texten har jag tagit först en vit dabber och sedan en silverdyna och `geggat´ lite för att få mer blänk i LO:n. Det syns tyvärr lite dåligt på bilden.
Chipboardbokstäverna är rester från två olika alfabet. Jag har embossat dem i turkosblått. Detta embossingpulver smälte inte så bokstäverna ser nästan ut som godis! Kanterna har jag inkat med silverdyna.
De små pluttarna lite här och där är en liten ministans från Åhléns som jag köpte för måååånga år sedan!
Ha en fortsatt bra kväll
på återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar