söndag 17 juni 2012

Tänk att det........

.... är så roligt att måla med Copic Ciao- pennor!
Här kommer ett enkelt Grattiskort.
Märks det att jag är fast i Some Odd Girl- stämpel-träsket?
Och jag har inga planer på att gå upp ur det än på länge..... =-)



Den enda dekorationen här är ett paket som jag gjort själv superenkelt genom att knyta dubbla band om en bit matchande papper.


Jag vet att jag upprepar mig lite men det blir ju fint med glossy på foambokstäver.....
Och lite i ögonen.......


Insidan fick också ett paket.

Hoppas alla får en lagom stressig midsommarvecka!
Själv börjar jag få lite semestervittring, bara en vecka kvar.... =-)
På återseende
                              // Linda

3 kommentarer:

  1. Så fint! Och jag gillar också SOG mer och mer! De är fina och roliga att färglägga! kram

    SvaraRadera