måndag 25 juni 2012

semestern.....

....började idag med ett totalt genomblött väder!
Kan det bli bättre för en scrappare?!

Jag ska visa er de FlipFlop-tofflor jag gjorde till min sons Förskolepersonal. De har varit värda sin vikt i guld under det här året min son varit hos dem, tänk om alla barn fick ha det så bra! =-)

Mallen är en freebie jag hittade på en bloggrunda i vintras. SVG tror jag sidan hette. Lämna en kommentar om ni inte hittar rätt ska jag lägga in en länk.

Och nu, massor av bilder!






Ha en underbar sommarvecka, scrappa lugnt!
På återseende!
                          // Linda

2 kommentarer:

  1. Kan mycket väl tänka mig så fina tofflor till mina fötter.
    Sommriga, snygga och garanterat uppskattade.
    Ha en härlig semester!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men så läckra & roliga presenter!!
    Ha en skön & välförtjänt semester nu!
    Kram Annelie

    SvaraRadera