måndag 11 juni 2012

Jag fattar inte......

....att jag aldrig använt bakgrundstämplar innan!

Detta är en stämpel ur Kattiz gömmor som jag fick måla och jag blev ju kär!
Fick reda på att stämpeln kom från Make it crafty och köpte genast en hel hög med digisar.....
Tack Kattiz =).........
Stämpeln är en bedårande Some Odd Girl, ett favoritmärke just nu. Hon bor hos mig nu.......
Motiven är färglagda med Copic Ciao. Den söta svampen kommer från min egen Lagerhylla.

Vad vore livet utan Glossy Accents?  Ögonen blänker så fint! Det fins även lite Glossy på hårbandet, fast det syns nog inte..... Skyll på fotografen......


Vill ni ha mer info om kortet gå till Scrapbutikens blogg där detta bloggades förra veckan.
på återseende!
// Linda

1 kommentar:

  1. Vilket härligt kort,
    verkligen snyggt
    stämplat och färglagt.

    SvaraRadera