lördag 10 december 2011

Allt är inte juligt.......

... i december, tack och lov!
Jag fick en beställning på ett kort som skulle vara lekfullt och temat var fisk eller fiskare.
Hm, lätt?
Ja, när jag väl kom på vad jag skulle göra!
Så här blev det:
Ett litet sjö- akvarium med ett metspö. Och ni må tro att jag hade roligt när jag lekte fram alla detaljer!


Det var befriande att få hålla på med något som inte var så juligt! Och hur kul var det inte att verkligen få göra något som inte skulle vara matchat, vackert och genomtänkt och med tekniker som överglänser den ena med det andra.
Nä, så här kul ska det alltid vara att leka med papper! En läxa som jag inte ska glömma.

1 kommentar:

  1. Men hallihallå - väldans mycket fina alster som du har pysslat med sedan jag var här senast men det här var ju verkligen i en klass för sig!!
    Högsta betyg för originalitet, påhittighet & allt vad som tänkas kan!
    Kanonläckert!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera