söndag 27 november 2011

Och så lite Scrapboxing!




På Scrapbutikens Event i november, var vi bl.a. sponsrade av Scrapboxing.se. Och det var jag så glad över för jag älskar deras produkter!
Vi hade med den som en utmaning och så här blev min. Jag har bara använt material från Goodiebagen. Och den innehöll både stämplar, box, dekorationer och papper. Den var alltså välfylld........


Ja, bilderna är väl inte så roliga men det kommer vara innehållet som man kommer sukta efter ändå sen!
De små kuverten på kommer från REPRINT.
Och stämplarna kommer från Gummiapan och Bildmålarna. Fina va?

Nu ska jag sätta mig och göra en lista på allt vi behöver köpa till advent.... Som tydligen är idag....
Och när jag sliter upp julstjärnor och stakar från källaren så upptäcker jag att lampor är trasiga, skarvsladdarna har rymt, inga extra lampor hemma och så fortsatte det....
Jag tog ett beslut: Vi firar advent imorgon!
Och det kommer gå lika bra, så det så!
Ha en bra kväll och
på återseende! // Linda

2 kommentarer:

  1. Så fin scrapboxing du skapat.... gillar TH grandies, får nog ta och köpa den:) Tråkigt att du ej fick adventspynta i tid... har också varit med om trasiga lampor m.m. :)
    Ha en fin dag!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Granen ja använt kommer från Marianne Design. Men sen är några år och jag älskar den!
    Har RH en liknande? Den måste jag kolla in!
    Kram, ha en bra vecka!!

    SvaraRadera