söndag 20 november 2011

Oj oj oj...

... tiden går och går....
Nu är det dags att komma igång igen!
Så, jag har ju faktiskt skapat lite saker men det är så svårt att få skärmtid i mitt liv.
Men, nu sover barnen, en framför tv:n men det struntar jag i en halvtimme till. Den andra ligger där han ska och har till och med vaknat och KRÄVT mat! Så, nu borde jag få lugnt eftersom maken mer än gärna åkte på pokerkväll!
Ja, vad har jag sysslat med då?
Jo lite Korsetter, några mobilskal, och ett par julgranskulor....
Vi börjar med en LO.
Här har jag fokus på bilderna, de är så fina, tycker jag.
På cardstocket har jag- JAG- mistat!!
Jag har köpt på mig lite perfekt Pearl-pulver. Det blandar jag med lite vatten i en minimister.
Sen var det dags att släppa kontrollen och mista på! Och det var kul!!
Sedan har jag använt mig av mina underbara dies från Magnolia. Dem har jag längtat och suktat efter lääänge och i Karlstad slog jag till! Visst är de fina?
Den röda "grejen" är ett band som jag snott ihop till en ros eller liknande. Lite wire gör susen =)
Texten är cosmoCrickets TinyType i rött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar