måndag 18 april 2011

Ja, så var det dags för Mosters Födelsedag igen......

...Och i år får hon mitt första försök till en Magic Box. Av tidsbrist blev den inte så dekorerad som jag tänkt mig men den blev uppskattad av Moster och det är väl huvudsaken?
Pappren är ett mönstrat från Pion Design och två gröna cardstock, ett med prickar. Den urtjusiga fjärilen är egentligen en blomklämma som jag modifierat efter mina behov!
Snöret med pärlor kommer från Scrapbutiken.
Alla kanter har jag inkat med grön Distresser, även själva boxen. Om jag haft mer tid hade jag satt dit fler små svävande fjärilar, det ser lite fattigt ut på bilden!
I mitten sitter en etikett som det står grattis på med blingbokstäver, även de är från Scraputiken.
Om nu behöver en beskrivning, släng in en kommentar så ska jag fixa det.
Hopas ni gillar det,
på återseende / Linda

1 kommentar:

  1. Wow vilken fin box.
    Fjärilen var ju helt uderbar behövs inte så mycket dekoration när den sitter där

    SvaraRadera