måndag 11 april 2011

Då var Örebro Scrapmaran....

lagd till handlingarna. Det var så roligt med en ´fridag`från det vanliga livet och bara få bestämma över sin egen tid. Att den gick åt till scrapping + shopping i de tre butikerna och trevligt umgänge är värt hur mycket som helst!
Det ger en riktig boost att få vara med på en träff. Testa om ni aldrig har tagit chansen innan.
Om det blev något gjort?
Njae, jag hade inget mål elller prestige så jag satt mest och myste!
Men jag fick ihop 2,5 LO:s.
En kommer här:
Den här gjordes till en utmaning på ÖrebroMaran. Fotomattan är ur Bobunny´s Timepiece.
Den svarta spetsen under är en plastspets från Netto (!?) jag köpte för några år sedan!
Är inte rådjuret sött? Jag fick låna det av DT-Heléne från Scrapbutiken, tack så mycket!
Den lilla ekorren på grenen var med i välkomskitet (som för övrigt var väldigt fint och omfattande!).

Nu ser jag verkligen fram emot vår egen träff vi ska ha med Scrapbutiken, den 14/5 utanför Linköping.
Välkomna alla nybörjare och gamla i gamet! Vi ska ha lite demos under dagen, vad vill ni se? Förslag emottages tacksamt! =)
 Det kommer sammanlagt tre butiker, så ta med kontanterna......

Imorgon kommer en ny LO från Örebro, då kommer jag visa min nya kärlek, Distress Stain....mums...
På återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar