tisdag 17 juli 2012

Dags för 60-åringens........

..... kalas!
Makens kollega och vän har fyllt år. Roligast var nog att på vägen till kalaset blev det en diskussion i bilen om huruvida det var 60 år eller 58..... väldigt roligt tyckte jag! Hi hi hi!


Festföremålet är musikintresserad så mina charms kom till användning nu. Istället för en blomma så blev det en gitarr i mitten. Och massor av stjärnor så klart!


Till och med insidan blev ovanligt arbetad - måste vara det fina pappret från K-Designs.... :-)

Framsidan i sin helhet, jag fullkomligt älskar min lilla dies från Cherry Lynn (stavningskontroll?)
Formen är från Spellbinders, fast jag har ritat av en utstansad form, eftersom jag fortfarande inte har några fina spellisar själv.... :-(
Även min nya bladstans är heeeelt underbar! Båda finns på Scrapbutiken-om de inte är slut, för de går åt snabbt!

Ha en bra dag i sommarSverige
På återseende  // Linda

1 kommentar:

  1. Helt fantastiskt kort
    Gitarren hur fin som helst.
    Måste skaffa bladstansen det japp sååå fina
    blad

    Kraaam

    SvaraRadera