söndag 29 juli 2012

Charms Charms Charms!!

Ja, nu försöker jag lägga in de charms som ligger här hemma och som jag har liiite för många av.
Men tiden gör att det har hopat sig under sommarveckorna....

Tänk om jag kunde få komma igång igen efter det konstiga och mystiska eksemet jag har fått i mina händer. Men det är nog nån vecka kvar innan jag kan börja leka med mina papper igen.

MEN... jag kan ju visa mitt senaste äventyr när jag tillsammans med goda vänner- scrappare så klart - åkte till Magnolias butik i Borås.
Vi hade verkligen en underbar dag med massor av skratt och väldigt goda idéer... =- D

Jag kom hem med detta!!:

Nya papper
Nya stämplar
Nya fräscha pistiller
och så lite smågodis......

Den resan gör vi om nästa sommar igen eller hur tjejer?!

Ha det bra och
på återseende!
// Linda

4 kommentarer:

  1. Oh My God så mycket snask! Pastillerna var ju hur läckra som helst!!!! Försökte övertala gubben min att "ta svängen förbi" Borås på vägen till semester-Skåne, men det gick inge vidare...:-/
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör vi absolut om!! Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket fint!! Jag var där i tisdags,,,men vad grejer dom har:-) Ser fram mot att se vad du gör med allt:-)
    Kramiz

    SvaraRadera