fredag 1 juli 2011

Inspiration från Tesa Tipsar....

...är inte svårt att få!
Hon gör så roliga och fina saker och DELAR med sig av allt!
Denna kortvikning har jag sett hos henne och den är så fint och går att variera i det oändliga.
Stämpeln är färglagd med Polychromos-pennor och Triamarkers. Och stämpeln är naturligtvis en Kenny K. I love Kenny K!

Stämpeln sitter på en tag som är själva stängningen av kortet.
I kortet har jag satt en ruta där man kan skriva sin hälsning.
Ja, undrar ni över något material så fråga! Jag känner mig lite lat nu.....

Jag måste bara få tacka för alla de fina och snälla saker ni skriver i kommentarerna. Vad bra man mår av lite Feedback!
Tack alla goa scrappare och kortmakare!

Ha en trevlig helg och hoppas ni får fint väder!
På återseende / Linda

1 kommentar: