söndag 24 juli 2011

Familjen är...

samlad! Åtminstone på denna LO.
Efter många år av saknad har jag äntligen fått hela skörden av fotoalbum från min barndom!
Och det var bitterljuvt att bläddra igenom. Men visst är vi underbara somriga ungar på dessa kort?!
Texten i detta MajaDesign-papper CreaDiem-den oersättliga tiden-papper är självskrivet att jag skulle använda!
Jag har fyllt i med en tunn svart penna för att framhäva den vackra texten. Jag har använt CosmoCrickets TinyType för att översätta texten.
Men jag är inte riktigt nöjd än, Jag ska nog fortsätta på denna under veckan....
Jag skar ut småklockorna och satt bilderna i. Sedan satte jag tillbaka klockorna med 3D-kuddar lite varstans.
I den stora klockan har jag satt en cirkel under och satt ett deko-hörn som grepp. Där kommer jag skriva lite om oss 4 syskon. Vem jag är? Lillpluttan så klart!
Och jag är skrämmande lik min pojk på 11 månader!
Ha en fortsatt bra sommar,
på återseende / Linda

1 kommentar:

  1. Papper, tema och foton gifter sig så himla bra. Tyckte det blev fint med klockorna som kom upp med 3D-kuddarna.

    SvaraRadera