söndag 19 juni 2011

Nu måste jag sätta lite fart här!

Jag ber om ursäkt, jag vet själv hur tråkigt det är att inte få se något nytt på bloggarna när man gör sin lilla runda.
Så nu tänker jag visa ett kort jag har gjort på beställning. Det är en tjej som ska ha det, men det behöver jag ju inte säga, det märks ju på kortet!
Jag har lagt ut de bokstäver jag vill ha och ritat av konturena. Sedan har jag lagt en liten ruta med fina kanter över och ritat av den med.
Sedan skar jag ut runt konturena med lite exra utrymme runt om. Det är lite pilligt med det blir en fin effekt.
Sedan har jag fodrar kortet med ett dubbelsidigt papper. Det är samma papper som jag använt till bokstäverna så att det totalmatchar!  =)
En blomma med en stooor brads gjorde framsidan färdig. Ja, och lite stickles på bokstäverna, så klart....
Insidan blev såhär; Samma papper igen och en stor blombrads med lite grön tyll under.
Sådärja, nu har jag uppdaterat!!
pjuhhh....
på återseende, kom snart tillbaka!
/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar