måndag 6 juni 2011

DT -Alster bokbox

Ja, äntligen har jag fått tid (rättare sagt tagit mig tid...) att få testa denna fina mall som jag har fått flera bra beskrivningar på.
Den här bokboxen finns på Scrapbutikens blogg med fullständig beskrivning. Så kolla här om ni vill veta mer om den. Här kommer några bilder:


Måste bara påpeka att jag tycker min man textar fint, han tvingas texta på alla mina beställningar, men det är en hemlis....

Nu känner jag bestämt att dagens firande av Nationaldagen med familjen tar ut sin rätt. Mitt skinn är väldigt rött och hemskt varmt, dags för lite kylbalsam!
Ha det bra och
på återseende / Linda

1 kommentar:

  1. Hej på dig Linda:)
    Jag hittade hit till slut vad kul:)
    Du är jätteduktig och gör mycket kreativa saker en blogg med en massa ögongodis är vad det är:)

    Denna bokbox är riktigt fin men min favorit blev ändå ditt korsett här under sååååå läckert:)

    Nu har jag lagt till dig i min blogg lista så att jag inte missa fina alster i framtiden:)

    Ha en underbar dag:)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera