måndag 11 november 2013

Yes!!!

Jag har gått vidare i europeanscrapbattle.wordpress.com!!
Det känns stort att gå vidare och nu bli sämst 4:a kortmakeri i detta inofficiella europamästerskap!
Det här är kortet jag gick vidare med till semifinalen.
Uppgiften var att skapa ett kort som visade en musikstil utan att skriva det. Ja, vad valde jag för musikstil?
Själva ladan och golvet har jag gjort genom att använda mina Copics och målat ett helt 4cc papper och sedan klippt ut remsor i lagom storlek som föreställer plankor.
Höbalen har jag gjort av guldaktiga band och lintråd. När jag var klar fick hela balen en rejäl dust av guldmist!
Jag måste erkänna att jag blev lite överraskad när jag skrev ut stämpeln (Kenny K) och insåg hur lite kläder damen faktiskt hade på sig.....
En favoritdetalj är repet som hon håller i handen! :-)
Ibland är det bra att ha ett stort lager av charms hemma, som när man behöver en fotogenlampa som ska passa till en lada...... ;-)
Jag vill tacka alla som har röstat på mitt kort, jag är så glad och tacksam! TACK!!!!!
Nu är röstningen igång för finalplatserna och man kan rösta fram till onsdag kl. 10:00.
Uppgiften är att skapa ett monokromatiskt kort, dvs. ett kort med en färg. Man får använda sig av nyanser men man ska hålla sig till EN färg. Roligt och klurigt på samma gång.
Rösta gärna igen!!
// kram Linda =-)


2 kommentarer: