onsdag 5 juni 2013

Ett CAS -dop!

Nej, det vet jag inte men det blev ett dopkort i CAS i alla fall! =-)
Och jag fortsätter tjata om min nya dies från Moa Pyssel, den är så jäkla fin! =-D
Det behövs inte så mycket mer än diesen, fina papper från Marianne Designs och en liten charm!

Jag har lagt ett vitt galler emellan och förskjutit lite för att ge ett djup- funkar tycker jag!

Och jag kan inte sluta med mina foambokstäver! Jag målar dem med copics och lägger ett lager med Glossy över- & I LOVE IT!! 

En rosett och en ursöt charm.

Och diesen på insidan till journaling. 

Och här är kortet i all sin enkelhet! Vem gillar inte CAS när det finns en så fin dies??

Ha en underbar 6 Juni och hoppas vädret är med oss i försommar-Sverige!!
kram Linda

1 kommentar:

  1. Superfint och diesen gav verkligen ett köpbegär hos mej

    Kraaaaam

    SvaraRadera