måndag 7 maj 2012

Utlånad Blogg idag!!

Idag har det krävts mycket för att få ha min son på någorlunda humör.....
Febern som kommer och går i fullkomlig raketfart!
Vad är medicinen då?
Scrappa så klart!

Så efter att fått botanisera bland mina spillpapper, hittade han ETT som dög...... :-)
Graphic 45- pappret med fickur.....
Sedan gick han hårt åt min 3D-tejp. När jag sa att det var klister på båda sidor svarade han bara surt; Ja, om man tar bort tejpen.
Underbart va?!

Här är slutprodukten,


Vad det är?
Jag frågade min son och han sa det självklara: Det är ju scrappat!?

Ha en trevlig kväll
// Linda

2 kommentarer:

  1. Ett riktigt härligt konstverk sonen skapat :9
    Ha en bra dag tillsammans!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja men det ser väl vem som helst att det är scrappat. ;))
    Helt underbart arbete
    Hoppas att han snart är frisk igen
    Kram

    SvaraRadera