fredag 19 augusti 2011

Pimpad kalender...

...har jag haft de senaste 3 åren. Det har spridit sig på mitt jobb så jag har fått göra en åt åtminstone en kollega!
Och visst, i år ser man fler kreativa framsidor än någonsin i personalrummet på min skola!
Så här blev min i år:
Pappret är så himla fint att jag vill se det varje dag! Och då är detta rätt sätt att använda det på, eller hur?
Maja Design är det ju så klart, pappret heter CreaDiem- känn dig själv. Underbart namn på ett papper också !

Mitt nam är utstansat med svart wellpapp. Chandelier är alfabetet. Den svarta pärlswirlsen är en rest från ett stort Heidi Swappsark tror jag....
De  röda halvpärlorna är från Kaiser.
Och naturligtvis måste jag ha min älskade familj med mig på jobbet så jag har ett kort på gänget under fotot på mig. Diskret men jag vet att de alltid finns nära!
Och det känns skönt nu när jag efter ett års föräldraledighet släpper närheter till barnen under dagarna. Då är det gott att bläddra upp bilden på de som betyder mest!

Åh! jag känner mig så peppad och stimulerad efter en vecka bland kollegor och andra vuxna!! Jag tror att jag snart kommer ihåg mina skills på jobbet.... Och det behövs nu när jag står inför nya utmaningar och uppgifter i jobbet! Spännande är ordet!!
Nu, mätt i magen efter en trevlig grillfest med goda vänner ska det bli skönt att mysa med maken innan jag somnar i soffan....
Ha det gott alla och
på återseende / Linda

4 kommentarer:

  1. Verkligen superfin!!
    Kul med nåt personligt :)
    Trevlig helg!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Din kalender blev jättefin,mysigt att ha familjen med sig,
    det ska jag tänka på nästa år när jag fixar min kalender :)
    www.onkis.webblogg.se

    SvaraRadera
  3. Den är hur snygg som helst.
    Bra att ha familjjen med sej

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så snygg kalender! Smart att få med familjen på ett hörn ;) Gillar oxå dessa papprena massor! =)
    Tack för att du vill vara med på min bloggcandy, lycka till! Ha en härlig dag,
    kram K.

    SvaraRadera