måndag 23 maj 2011

Ett uppdrag- tack för det!

Ja, häromdagen fick jag i uppdrag att göra två kort som skulle passa ihop lite. Efter en stund förstod jag att det var en gåva med så då frågade jag om jag fick göra en ask till de fina muffinsformarna och det fick jag.
Det blev såhär:




 För att göra ett kort som skulle passa till gjorde jag detta kuverkort.

 Denna tjej har precis flyttat till mig. Vi lärde känna varann på Scrapbutikens event i Maj och hon låg i Kattiz loppislåda och bad om att få bo hos mig. Så gärna sade jag.
Hon har även en kompis som fick följa med. Han kommer nog visas här snart....
Det fina bandet bakom har jag köpt i en hamnbod i Trosa för några år sedan. Måste nog dit snart igen...



Kuvertet som allt sitter på är en favorit i repris. Det går att använda till så mycket.  Nu är det dags att sova! På återseende!  / Linda








1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilket sött kort o ask, roligt när man får
    göra ett helt kitt! Men måste säga att din korsett rockar ;-) Vill gärna ha en mall till
    denna skapelse!
    Tack för dina ord hos mig och roligt att du vill vara med och fira mitt jubileum.
    Lycka till!

    SvaraRadera